Anteeksi kamalasti että olen tällä kierroksella ollut varsin hiljainen emo, tässä on ollut kaikenlaista hässäkkää ja lisää on tulossa, ajattelen silti jokapäivä teitäkin. :)

Maaliskuu on jo ovella, ja sen myötä SLY-paljastusten aika. Mulla on ihan haikea olo kun seuraavan kerran minä tätä rinkiä vedän vasta syksymmällä, mutta ihanaa on päästä itsekkin osallistumaan. :)

Mutta takaisin noihin paljastuksiin, eli paljastamisen voi hoitaa itselleen parhaalla/kivoimmalla tavalla, joko paketin mukana, tai sitten esim. ihan viime päivinä lähettää vaikkapa postikortti, jossa kertoo nikkinsä/nimensä ja mahdollisen blogiosoitteen.

Kiitän teitä vielä maaliskuussa paremmin sly2:n yhteenvedossa, mutta koska tässä alkaa olla jo haikeuden makua kun joiltakin lähtee ensiviikolla jo ne viimeiset paketit postiin, haluan antaa teille kaikille näin netin välityksellä ison haliruttauksen. Tammikuu meni mallikkaasti, enkä usko helmikuunkaan tuottavan pettymystä, sen verran hyvin on pyörinyt tämä homma. Kiitos, kiitos, kiitos jo etukäteen näistä yhteensä pian kuudesta kuukaudesta, jonka olen saanut emona toimia, niin "vanhojen" kuin uusienkin kanssa. Vedetäänpä vielä maaliskuukin kunnolla kotiin, niin voidaan olla itsestämme ja toisistamme ylpeitä. :)

HOX!

jOS ET OLE MUISTANUT RAPORTOIDA MINULLE MUUTEN KUIN KOMMENTTEIHIN, KÄYTHÄN PIKAPIKAA LAITTAMASSA MINULLE SÄHKÖPOSTIA. JA JOS ET OLE SAANUT PAKETTIA, SAAT LAITTAA POSTIA MINULLE JO NYT, NIIN RUVETAAN SELVITTELEEN ONKO PAKETTI MATKALLA, HUKKUNUT, TAI LAITTAMATTA.